Goed en slecht nieuws !

Gegroet, op deze laatste werkdag nog even een update …

Gisteren kwam er binnen het bestek van enkele minuten, heel goed en ook wat minder goed nieuws. Het minder goede nieuws : Sinnead O’Connor is zeer geïnteresseerd, maar helaas niet beschikbaar. Ze wil wel graag nu al praten over editie 2008. Dus echt slecht nieuws is dat zeker niet. Maar het was wel heel mooi geweest voor dit jaar, vind ik.

Goed nieuws dan weer vanwege de artieste die ik eerder deze maand ben gaan bekijken : de agent liet per mail uitschijnen dat hij nu enkel nog het formele akkoord van het management moest krijgen opdat we dit kunnen aankondigen. Ik besef dat het vervelend is dat ik de naam hier niet kan schrijven, maar weet dat er al een ontwerp-persbericht is gemaakt waarin we de eerste 3 namen aankondigen. Het zou al heel raar moeten lopen dat we dit in de loop van volgende week niet zouden aankondigen in Vlaanderen en Nederland.

Vermits O’Connor niets wordt voor dit jaar, doe ik straks een verhoogd bod op iemand die we al eerder hebben gepolst. Hopelijk wekt dit nieuwe bod wél interesse.

Het riskeert een bijna 2 weken stil te zijn op deze plek, maar dat is niet zeker : ik neem m’n laptop én de sim-ethernet-kaart mee, en wie weet kan ik af en toe m’n mails toch lezen, en zit er een kort berichtje in. Zoniet, tot rond 12 juli ten laatste.

Met muzikale groet,

Jan

10 Responses to “Goed en slecht nieuws !”


  1. 1 Jerome 29 juni 2007 om 4:30 pm

    Dat is inderdaad heel goed nieuws. Allebei trouwens, ook dat van Sinead O’Connor. Ze kunnen niet allemaal op de editie 2007 staan hé. Bovendien zijn we dan al bijna zeker van een naam voor 2008🙂.
    Is Sinead O’Connor die leuke naam waarvan je eerder sprak waarvan de agent jullie heeft aangesproken waarop jullie een gedetailleerd bod hebben gedaan?
    3 namen? Zijn dat dan 2 popartiesten en 1 klassieke naam? En niet de special guest veronderstel ik?
    Wordt er nu nog verder onderhandeld met de levende legende nu de popartieste (bijna) heeft toegezegd?
    Ik wens je een deugddoende vakantie toe en probeer je gezin ook van jou te laten genieten. Ik weet dat je ons niet graag in de steek laat, maar wij overleven het wel🙂.

    groeten
    Jerome

  2. 2 Jeroen 1 juli 2007 om 12:13 pm

    Prettig verlof!
    Wij wachten intussen rustig op de aankondiging🙂

  3. 3 Werner 2 juli 2007 om 8:15 am

    Jan,

    Geniet van je verlof.
    Zoals reeds vroeger gemeld wachten we rustig af tot je terug bent.

    Tot schrijfs.

    W

  4. 4 gwen 2 juli 2007 om 7:33 pm

    beste jan van notp
    prettige verlof
    allen jammer dat sinead o connor dit jaar niet kan komen naar notp
    tzal dan voor 2008 zijn
    ik wacht ook met spannig af welke artiesten mee doen
    dit jaar voor night of the proms
    maar ,tzal wel weer zeer leuk zijn dit jaar
    veel muzikale groetjes gwen

  5. 5 timmrman mark 3 juli 2007 om 9:47 am

    Ik hoop dat Marco Borsato eens een keertje mee wil doen aan de proms in Antwerpen dat zou nog ees een knal geven.
    Maar dan deze keer niet als special guest maar als een volwaardige gast mits hij dit jaar enkel vtm live doet .

  6. 6 Jerome 3 juli 2007 om 10:58 am

    Marco Borsato stond in 2001 als volwaardige gast op de affiche. Dat gaf inderdaad een knal, daar ook Meat Loaf toen op de affiche stond. Dat jaar zong hij Dromen zijn bedrog, ik leef niet meer voor jou en binnen samen met het orkest, waarvan het tweede nummer op de cd te vinden is.
    Dus even geen Marco Borsato.

  7. 7 Steven (NL) 3 juli 2007 om 6:45 pm

    Bijna masochistisch: eerst ons kietelen met goed nieuws en de aankondiging dat er een nieuwsbericht met 3 namen klaar ligt voor verzending. En er dan doodleuk tussenuit knijpen voor vakantie!
    Maar het is van harte gegund! we zijn heel benieuwd en duimen alvast voor Sinead volgend jaar.

  8. 8 Bart 4 juli 2007 om 9:53 am

    Ik had gisterenavond nog een leuk idee.
    Ik zag de Dolly Dots in zomer 2007.
    Jezus, dat zou leuk zijn, de Dots op de proms. Ze hebben een korte reunie dus het zou voor de proms uniek zijn!

  9. 9 Da Dame 4 juli 2007 om 4:23 pm

    Ik zal voor je duimen, Is het iemand die al meer in de media gekomen is de laatste tijd? artiest, tv, film?

    x Da Dame

  10. 10 maël 18 juli 2007 om 2:26 pm

    mijn mama is violiste en speelt mee met night of de proms ik ben daar zeer fier op (ze speelt in il novecento )
    het beste orkest van de hele wereld il novecento gaat zelf op tour met il divo
    ik raad iedereen aan om naar de proms te gaan kijken ik zelf ga er al jaren naar toe
    vele groete en tot in het sport paleis of in ahoy


Geef een reactie

Je leest op deze blog de muzikale ervaringen en verhalen van Jan Vereecke, mede-organisator van Night of the Proms.

Concertdata 2016

Antwerpen - België
zat 5 november | Sportpaleis
don 10 november | Sportpaleis
vrij 11 november | Sportpaleis

Klik hier om te reserveren

Hasselt - België
zat 12 november | Sportpaleis

Klik hier om te reserveren

Blog Stats

  • 400,822 hits

