Eindelijk is het JA

Vrienden,
de artieste waar ik begin juni ben gaan naar kijken en luisteren heeft eindelijk volmondig JA gezegd. Nu nog wachten op het OK om haar aan te kondigen, en we kunnen een eerste groep van artiesten voor A’pen bekend maken, en de voorlaatste naam voor de shows in Nederland.
Groeten vanonder de zon,
Jan

16 Responses to “Eindelijk is het JA”


  1. 1 Bernard 8 juli 2007 om 2:31 pm

    Spanning, spanning!

  2. 2 Bart 9 juli 2007 om 3:18 pm

    En die naam uit een popgroep, legendarisch enzo, waar Jan het over had…. gokje: Annie Lennox.

    Ik kruis mijn vingers.

  3. 3 Werner 10 juli 2007 om 11:00 am

    Schitterend nieuws Jan !
    En bedankt om ons op de hoogte te houden.

    W

  4. 4 Chris 10 juli 2007 om 11:25 am

    Jan schreef een paar weken geleden :

    “De stand van zaken is dat we momenteel niet minder dan 5 lijnen uitliggen hebben, waarvan nog steeds de jonge dame waarover ik eerder sprak : haar agent heeft haar eerder deze week in London gesproken, en liet vandaag weten ‘it’s moving along’, dus dit is allesbehalve een dood spoor. Ze heeft hetzelfde management als een groepje dat eerder te gast was op NotP (en razend succesvol), en die hartsvrienden zijn geworden, dus ik heb hier toch wel goede hoop op.”

    Mijn gok : KIM WILDE

    Waarom ?
    – Ze leeft in Londen
    – Haar manager is Jörn-Uwe Fahrenkrog-Petersen
    – Die manager werkt ook met een groepje dat eerder te gast was op NOTP : Nena
    – De zangeres van Nena heeft een duet met Kim opgenomen (en ze zijn tussentids vriendinnen geworden)
    – Kim heeft al eens met Il Novecento & Fine Fleur in Parijs (Symphonic Show) gezongen… ?dankzij M. J-C Camus, producent van Symphonic show en van NOTP Frankrijk ?

    En zo, Jan ??? Ben ik volledig verkeerd ???

    Spanning, spanning…

    Chris

  5. 5 Jerome 10 juli 2007 om 2:07 pm

    Dat is inderdaad schitterend nieuws. Er komt een einde aan onze leidensweg. Jammer want ik vind de blogs van Jan echt wel fantastisch🙂.
    Benieuwd of er al nieuws is van die levende legende.
    Wat de vrouwelijke artieste betreft heb ik geen enkel idee wie het ook maar kan zijn.
    Er zijn heel wat artiesten die aan de omschrijving voldoen.
    Chris, ik denk dat je één passage misbegrepen hebt in de blog. Ik denk dat Jan wilde zeggen dat zij en dat groepje hartsvrienden zijn geworden. En dat zijn er toch wel een aantal denk ik: Simple Minds, Pointer Sisters, En Vogue,…

  6. 6 Chris 10 juli 2007 om 2:18 pm

    Bovendien was ze op 8 juni in Hannover (Jan kon ze daar zonder probleem toe gaan zien)en haar programma is vrij vanaf 18 augustus (tour was in voorjaar 2007)…

    Het belangrijkste probleem met die “mysterious lady” was dat ze wat wilde rusten in het najaar, nee?

    Dat klopt altijd !

  7. 7 Sofie 10 juli 2007 om 9:29 pm

    Ik popel al om die affiche aan mijn voorruit te hangen…

  8. 8 Dave 10 juli 2007 om 10:39 pm

    Chris heeft wel een paar punten die ik helemaal volg.
    Kim Wilde was inderdaad te gast op de Symphonic Show vorig jaar, wat natuurlijk wil zeggen dat Jan al eerder contacten heeft gehad met haar management enzo.

    Kom Jan… hou ons niet langer in spanning😉
    De spanning is hier op de blog in ieder geval hoge pieken aan het halen.

  9. 9 Fan 12 juli 2007 om 9:27 am

    @Sofie:

    je bedoelt toch niet aan de voorruit van je wagen hoop ‘k?

    Want dat zijn nogal vrij grote affiches eigelijk…😉

  10. 10 Leen 12 juli 2007 om 10:25 am

    Eerlijk gezegd hoop ik dat het NIET Kim Wilde is. Hebben jullie die al eens live horen zingen???!!! Teleurstelling ten top!!

    Voor de rest… zal ik nog maar een beetje verder nagelbijten zeker!

  11. 11 Steven (NL) 13 juli 2007 om 12:16 pm

    Aah… Jullie houden wel de spanning erin!

    Kim Wilde zou helemaal te gek zijn! Heb haar op Parkpop Den Haag onlangs gemist. Het weer was zo waardeloos dat we maar niet zijn gegaan… Dus ik hoop dat zij ook die ‘voorlaatste naam’ voor Rotterdam is!

  12. 12 Chris 14 juli 2007 om 12:52 pm

    Wachten, wachten en nog wachten…
    😦

  13. 13 Jerome 16 juli 2007 om 8:27 pm

    Het is nu inderdaad erg angstwekkend stil rond de proms. Geen namen, ook geen blog van Jan. Zijn ze een groots offensief van plan?
    Of vorderen de onderhandelingen met de derde gast in Antwerpen zo goed dat het gehele programma in één keer bekend zal worden gemaakt.
    Of doet die bekende actuele artieste moeilijk omtrent de bekendmaking?
    Misschien morgen meer…

  14. 14 John 17 juli 2007 om 1:07 am

    Volgens mij hebben ze nog helemaal niemand!!!!

  15. 15 Dave 17 juli 2007 om 12:08 pm

    Gun Jan toch ook een beetje vakantie…🙂
    Hij heeft nog een zware Promsperiode voor de boeg.

    Maar inderdaad, hij weet de spanning er wel in te houden.

  16. 16 herman de mil 17 juli 2007 om 4:46 pm

    als ik een gokje mag wagen: Diana Ross !!
    aan jan nog een welverdiende vakantie en laat ons zo vlug mogelijk iets weten!!
    herman,koorlid fine fleur (die uitkijkt naar de proms!!)


Geef een reactie

Je leest op deze blog de muzikale ervaringen en verhalen van Jan Vereecke, mede-organisator van Night of the Proms.

Concertdata 2016

Antwerpen - België
zat 5 november | Sportpaleis
don 10 november | Sportpaleis
vrij 11 november | Sportpaleis

Klik hier om te reserveren

Hasselt - België
zat 12 november | Sportpaleis

Klik hier om te reserveren

Blog Stats

  • 400,822 hits

