Het spijt me zeer …

Vrienden,
ik ben intussen bijna een week terug op kantoor, en wacht – net als jullie – op het OK om de internationale naam (en meteen ook 2 andere namen) vrij te geven. Gisteren heb ik nog met de agent gesproken over haar verblijf (liever een appartement zodat de kinderen ook kunnen komen) en eventueel een nanny … Als al dit soort details is geregeld, kunnen we het hier en elders bekendmaken. Morgen maakt onze ontwerpster een mini-flyer, en de tekst voor de mailing is ook al klaar. Nu nog het amerikaanse management.
Het wachten valt mij even lastig als jullie, maar dat is een schrale troost.
Intussen geen antwoord gekregen van Robin Gibb, noch van Boy George, dus alweer bezig met andere groepen …
Met muzikale groet,
Jan

18 Responses to “Het spijt me zeer …”


  1. 1 Bernard 17 juli 2007 om 10:59 pm

    Honger is de beste saus, Jan.

    Wachten is soms lastig maar niet als er goede zaken op ons afkomen!

    Ik hou mijn Outlook permanent open!

    Bernard

  2. 2 Da Dame 18 juli 2007 om 10:59 am

    Ik hoop evenzeer voor jou als voor ons dat je snel een logje kunt schrijven over “the famous one”, maar voor het zover is, blijf ik duimen…

  3. 3 Steven (NL) 18 juli 2007 om 11:13 am

    Doe er meteen een masseur, een butler, een kok, een privé-lera(a)r(es) en een abonnement voor de sportschool, de sauna, de bibliotheek en de bioscoop bij!😉

    Spannend hoor. En fijn om te zien dat de machine op volle toeren draait en alles klaar voor de start komt te staan.

  4. 4 Bernard 18 juli 2007 om 7:10 pm

    Steven en ik zijn bereid een avond te baysitten.

  5. 5 Steven (NL) 18 juli 2007 om 9:22 pm

    Zonder meer, Bernard!

  6. 6 Jerome 20 juli 2007 om 10:13 am

    Is als derde artiest Randy Newman een optie? Leuke nummers (short people, you’ve got a friend in me,…)
    Bied een leuke afwisseling door zijn luchtige muziek en bij mijn weten niet op tournee.
    Ondertussen wachten we geduldig af wie die afwisseling zou kunnen zijn…🙂.
    Zijn er veel appartementen in Antwerpen te huur?

  7. 7 Chris 20 juli 2007 om 10:55 am

    Bij mij thuis mag ze wel komen slapen.
    Ook met haar nanny ! Maar zonder kinderen dan !
    😉

  8. 8 Da Dame 20 juli 2007 om 1:45 pm

    Chris, waar een nanny is zijn kinderen hé, tis dus een ster met kinderen, en een vrouw met sterallures, maar met liefde voor de kids? Madonna? Céline Dion?

  9. 10 Jerome 20 juli 2007 om 1:51 pm

    Celine Dion doet haar show in Las vegas dus nope. En Madonna zit ergens in Afrika om één of ander kind te adopteren dus eveneens nope. Alanis Morrissette? Heeft Anastacia kinderen?

  10. 11 Chris 20 juli 2007 om 2:41 pm

    Vanmorgen heb ik een overschrijving per mail ontvangen… jawel ! Teleticketservice is nu bezig met het sturen van de overschrijvingen…
    Het ruikt goed voor ons…
    Dat zal niet lang meer duren, denk ik.

  11. 12 Chris 20 juli 2007 om 3:12 pm

    Nieuwe vrienden van NOTP op myspace pagina :
    Angelo Branduardi en Beverley Craven…???

  12. 13 Dirk Faes 23 juli 2007 om 8:19 am

    Spannend🙂 maar ik heb het volste vertrouwen in een goede afloop.

  13. 14 hans 23 juli 2007 om 12:39 pm

    Idd,ik ook,het zal wel in orde zijn

  14. 15 Jerome 23 juli 2007 om 6:19 pm

    Is die stilte op de blog een voorbode van iets? Hangen er namen in de lucht? Of is Jan duchtig op zoek naar een appartement voor onze dame?
    Kben benieuwd.

  15. 16 Chris 24 juli 2007 om 12:09 pm

    Om de 7 dagen… krijgen wij wat “nieuws” (of geen).
    Ik vind dat niet vaak genoeg.

    In juni had Jan toch meer zin in bloggen.

    Wat is er tijdens zijn vakantie gebeurt ? Heeft hij zijn pen te lang onder de zon laten liggen ? Is die nu te droog om ermee nog te kunnen schrijven ???
    😉

  16. 17 Jerome 24 juli 2007 om 7:31 pm

    Dat was er dus aan de hand. De eerste namen zaten in de pen

  17. 18 gwen 2 augustus 2007 om 9:22 pm

    het is allezins een dame die kinderen heeft ra ra wie zou dat zijn
    we zullen wel op tijd horen wie het is en dan nog de hoofd act de laatste naam en het programma compleet je zult zien zal goeie namen zijn veel muzikale groetjes gwen


Geef een reactie

Je leest op deze blog de muzikale ervaringen en verhalen van Jan Vereecke, mede-organisator van Night of the Proms.

Concertdata 2016

Antwerpen - België
zat 5 november | Sportpaleis
don 10 november | Sportpaleis
vrij 11 november | Sportpaleis

Klik hier om te reserveren

Hasselt - België
zat 12 november | Sportpaleis

Klik hier om te reserveren

Blog Stats

  • 400,833 hits

