De allerlaatste loodjes ! We zijn klaar !

Vrienden,
gisteren een 2e, en laatste generale repetitie gehad, waarbij we nog enkele minimale wijzigingen aan de volgorde hebben doorgevoerd, én er verder ook helemaal geen muzikale problemen meer zijn gerezen. Op technisch gebied is zo goed als alles onder controle : de equipe van licht en video heeft ongetwijfeld nog tot in de hele vroege uurtjes doorgewerkt om de allerlaatste cues te programmeren.
Deze namiddag zit ik nog samen met Carl en met Bart, de stagemanager, om alle opkomsten en presentaties nog eens door te nemen, en om 18h komen Jan en Paul nog eens hun opkomst repeteren, en dat moet het dan zo wel zijn …
Er is gisteren nog een lijstje met opmerkingen genoteerd door collega Jan, en dat is een zeer bruikbare leidraad om de laatste aarzelingen weg te werken.
Ik ben natuurlijk wel gespannen met het oog op vanavond, maar ik heb alle vertrouwen in een muzikaal hoogstaand en feestelijk concert.
Tot morgen met mijn persoonlijk verslag !
Jan

Bekijk hier notp.tv

4 Responses to “De allerlaatste loodjes ! We zijn klaar !”


  1. 1 Bernard 19 oktober 2007 om 12:33 pm

    We kijken er naar uit en zullen er zijn!

  2. 2 Gert 19 oktober 2007 om 2:16 pm

    Ik zal er ook zijn…. nog eventjes aftellen…

  3. 3 Maaike 19 oktober 2007 om 3:19 pm

    Heel veel succes daar in Antwerpen!
    Hoop dat er op een later moment ook aandacht wordt besteed aan de Rotterdamse Proms. Uiteraard is veel gelijk aan de Antwerpse versie… maar dit blog is toch duidelijk Belgisch georienteerd.
    Verder zou ik nog graag een opmerking maken; Er gaat steeds een mailing uit als er nieuwe namen bekend zijn. Volgens mij is de vervanging van OMD door Kid Creole óók wel een mailing waard. Er zijn volgens mij wel liefhebbers die ‘geabonneerd’ zijn op de nieuwsbrief, maar verder niet de info op de site of op dit blog lezen. Die zullen zeer verbaasd/verrast zijn.

    Voor de artiesten en organisatie nogmaals, veel succes!! Voor de Antwerpse Promsgangers heel veel plezier!

  4. 4 Jerome 19 oktober 2007 om 9:36 pm

    Ik loop al de hele avond ongemakkelijk. De première is begonnen en ik zou in Antwerpen willen zijn. Maar nee. ik zit in Oostende, net klaar met werken. En moet nog wachten tot 4 november. Verlos me van die kwelling.
    Post je reacties hier?


Geef een reactie

Je leest op deze blog de muzikale ervaringen en verhalen van Jan Vereecke, mede-organisator van Night of the Proms.

Concertdata 2016

Antwerpen - België
zat 5 november | Sportpaleis
don 10 november | Sportpaleis
vrij 11 november | Sportpaleis

Klik hier om te reserveren

Hasselt - België
zat 12 november | Sportpaleis

Klik hier om te reserveren

Blog Stats

  • 400,822 hits

