Back(ing) for good

Dag vrienden van de Proms

Deze editie van Night of the Proms moet het helaas stellen zonder uw favoriete backing vocals. Omdat we vonden dat ze niet mochten ontbreken op de affiche, kwamen ze gisteren graag langs voor een fotomoment. Een exclusieve reünie van de meisjes in  de back(ing)stage…kwestie van de weg gemakkelijk terug te vinden in de toekomst😉

Wedden dat ze toch stiekem een paar oeh’s en ah’s meegeneuried hebben?

CU next year girls!

Tot in den draai!

 

 

img_3849

Vandaag op de affiche: Marjolein,Hille, Liv

2 Responses to “Back(ing) for good”


  1. 1 Laurent 8 november 2008 om 8:37 pm

    Merci de nous donner des nouvelles de Marjolein,Hille et Liv.Rendez vous l’année prochaine avec John Miles,Laurie Wisefield et Fine Fleur pour les 25 ans des NOTP,vous nous avez tous manqué!

  2. 2 Timo 10 november 2008 om 11:23 am

    Beste Jan,

    ik vind het héél erg jammer en eigenlijk wel een sisser én fout van formaat om dit jaar geen cd uit te brengen!

    De zwakke verkoopsresultaten vorig jaar spreken een beetje voor zich als we de affiche van vorig jaar bekijken…
    Ik ga al 8 jaar op rij naar NotP en heb van elk jaar ook de cd in huis. Vorig jaar was de affiche wat minder, maar toch kocht ik de cd.
    Jullie weten dat dit jaar gewoon een top-affiche is en dus logischerwijs de cd’ s beter zullen verkopen. Ik ben afgelopen vrijdag en zaterdag naar de proms geweest en ga vanavond nog voor een derde keer, gewoon omdat het fantastisch is dit jaar! Na de editie van 2002 (ook met Simple Minds oa) staat dit jaar met stip bovenaan op mijn lijstje van beste proms-edities ooit. Echt waar.

    Dus niet alleen voor mijn proms-cd-collectie zou ik het jammer vinden, maar vooral omdat ik die schitterende muziek van dit jaar niet meer zal kunnen herbeleven. Ben echt diep teleurgesteld daardoor.

    Jammer dat de geldmolen hier de bovenhand neemt… Produceer dan de cd’s om te beginnen in een iets beperktere oplage en zie wat de verkoop geeft. Extra cd’s maken kan altijd nog… En zet die cd beschikbaar in de iTunes-store! Je zal verschieten hoeveel meer er verkocht zal worden!

    Zo, bij deze mijn gedacht als echte proms-fan. En ik ben bijna zeker dat er véél fans mij in die mening volgen.

    Over deze proms-edite was ik echt euforisch, en nu dit… echt jammer.

    Groeten,

    Timo


Geef een reactie

Je leest op deze blog de muzikale ervaringen en verhalen van Jan Vereecke, mede-organisator van Night of the Proms.

Concertdata 2016

Antwerpen - België
zat 5 november | Sportpaleis
don 10 november | Sportpaleis
vrij 11 november | Sportpaleis

Klik hier om te reserveren

Hasselt - België
zat 12 november | Sportpaleis

Klik hier om te reserveren

Blog Stats

  • 400,822 hits

