Muziekgeschiedenis in da house …

Vrienden,

gisterennamiddag hebben we de eer en het onbeschrijfelijke genoegen gehad om te repeteren met Graham Gouldman en Micky Wlson enerzijds, en ook met Dennis DeYoung (wie is dat hoor ik U zeggen ? ).  Graham is mede-oprichter van 10CC, en heeft naast de wereldbekende nummers als ‘Wallstreet Shuffle’, ‘I’m Not In Love’ en ‘Dreadlock Holiday’ ook nog pareltjes als ‘No Milk (Inc. :-)) Today’ (hit voor Herman’s Hermits of nog ‘Bus Stop’ (hit voor The Hollies’ op z’n cv : een hele grote mijnheer in de popmuziek zeg maar, en ook een bijzonder aimabel man.  Dennis DeYoung is mede-oprichter en zanger van Styx, en bij ons onsterfelijk voor z’n killer-ballad ‘Babe’ (because its youououououo babe … enz.)  Ook nog een beetje bekend van Styx is ‘Boat On The River’.  Beide heren staan op de affiche van Duitsland, en zijn gisternnamiddag komen repeteren en opnames voor de CD maken.dennis-und-graham

Dit brengt me er trouwens toe helaas te bevestigen dat er dit jaar geen CD wordt uitgebracht van de shows in Antwerpen en Nederland : de zwakke verkoopsresulaten van vorig jaar zijn te ontmoedigend …  Maar we werken wél al aan een volgende DVD, met daarop hopelijk ook enkele hoogtepunten van deze editie.

Straks komt er nog mooi volk naar Antwerpen : Robin Gibb (van de Bee Gees) en Kim Wilde – ook zij zijn te gast in Duitsland.

Intussen lopen de shows in Antwerpen ten einde : nagenoeg uitsluitend positieve reacties, en dat legt de lat voor volgend jaar natuurlijk hoog, maar daarover wil ik me nu nog niet teveel zorgen maken.  Vanaf woensdag staat het ganse zwik in Arnhem, met Erik Mesie, ooit zanger van Toontje Lager als lokale gast. Alle deelnemers hier zijn erg enthousiast : Live merkt wellicht het beste wat het verschil tussen zittend en staand middenplein kan betekenen.  En volgens mij heeft Sinead gisteren haar beste versie ooit van Troy gebracht.  Gisteren en vandaag zijn de ouders van Jim op bezoek : zoals te verwachten was zijn dat erg leuke mensen die met volle teugen genieten van elke dag, en vanavond nog een keer naar de show komen kijken.

Straks dus repetities en opnames voor Duitsland, en daarna tv-opnames voor VRT …

Groeten,

Jan

27 Responses to “Muziekgeschiedenis in da house …”


  1. 1 Jerome 8 november 2008 om 4:01 pm

    Ik ga eerlijk zijn. Ik ben enorm ontgoocheld. Na alle cd’s die zijn uitgebracht van de Night of the Proms te hebben verzameld, geen cd dit jaar? Dan maakt het voor mij niet uit dat Sinead een fantastische versie heeft gebracht.
    Integendeel, op voorhand is het voor mij dan de slechtste editie van de proms ooit, want ok er is de avond zelf maar voor mij was het nog veel meer nagenieten met de cd in de speler, radio op 10 en al die fantastische herinneringen ophalen. Daarom is voor mij Sting ook nooit op de proms geweest, want niet op de cd.
    Dus helaas wil dat voor mij ook zeggen, zowel Live, Midge Ure als sinead o’connor zijn nooit op de proms geweest.
    En die dvd vervangt dat niet voor mij. Ik koop zelfs de dvd van dit jaar niet. Het zegt me weinig.
    daarom een warme oproep, herzie je mening, breng een cd uit op kleine schaal, vraag desnoods 30 euro, want de echte fans kijken uit naar die cd eens de lichten in het sportpaleis zijn gedoofd.

    een misnoegde fan

  2. 2 Jerome 8 november 2008 om 4:08 pm

    Bovendien verwondert het me niet dat vorig jaar de cd teleurstellende cijfers haalde, aangezien de openingsavond aan iedereen een cd werd beloofd omwille van de technische problemen, maar op de openingsavond zitten helaas voor jullie dikwijls de grootste fans want dan is nog niks bekend voor de show.
    Wil je dan echt geen persoonlijke cd voor mij branden🙂
    Ik ga dinsdag nog eens naar de proms, maar helaas is de pret er voor mij af

  3. 3 Laurent 8 november 2008 om 4:48 pm

    Jan

    Concernant le CD d’Anvers,ça n’est pas une bonne nouvelle pour les fans!!

    Je pensais avoir un souvenir audio,c’est raté,heureusement,il me restera le CD Allemand pour me consoler….

  4. 4 Hans 8 november 2008 om 5:45 pm

    Geen cd,dit kan niet vindt ik,er zijn altijd mensen die niet naar Notp kunnen komen,maar die dan later de cd kopen,als ik het goed voorheb,was er vorig jaar ook gezegd van geen cd uit te brengen,maar omdat er teveel negatieve reacties op kwamen,is er toch een cd geperst,dus,als we allemaal genoeg reacties hier geven,zal er mss wel een komen

    Grtz Hans

  5. 5 Steven (NL) 8 november 2008 om 11:25 pm

    Tja, ook ik ben zwaar ontgoocheld natuurlijk. Ook al omdat uitgerekend dit jaar Duitsland een vollédig ander programma heeft, dus met de Duitse CD (alleen) schieten we ook niet op.

    Tegenvallende verkoopcijfers… allicht, hij was nergens te koop behalve via de TeleticketService. Is dat vanwege gebrek aan medewerking van de platenstudio’s?
    Alle CD’s verkopen minder, dat is toch een algemeen gegeven. Kan er dan misschien iets op een eigentijdsere manier via de eigen shop of iTunes o.i.d. worden aangeboden om te downloaden?

  6. 6 Maurice 9 november 2008 om 12:47 pm

    Décevant en effet. Même si de toute façon, j’aurais hésité à l’acheter cette année.

    J’ai le sentiment que les mauvaises ventes de l’an passé sont dues aux mêmes raisons que le manque de fréquentation des concerts en France : une affiche sans réels grands noms.

    Par chance, les fans belges et néerlandais sont fidèles : les salles sont pleines. Mais les produits dérivés ne peuvent être attractifs qu’avec de grosses pointures. Et à ce niveau, l’absence imprévisible de OMD a porté préjudice aux ventes l’an passé.

    Toutefois, même si la nouvelle est décevante pour les fans, sur le plan du business pur, je suis convaincu qu’elle se justifie. Quel est le pouvoir d’attraction dans les boutiques d’artistes comme Live (peu connus chez nous), Igudesman & Joo (davantage visuels qu’artistiques), Harlem Gospel Choir (selon moi pas vraiment transcendants lors des shows, du moins celui auquel j’ai assisté le 25/10), Midge Ure (1 seul titre au programme), Simple Minds (3ème fois au programme avec à une exception prêt le même programme) ? Quant à Sinéad : belle voix mais pas vraiment bête de scène. Vaut-elle la peine de l’achat d’un CD ???

    Bref, nous actons la décision et espérons que pour l’anniversaire des 25 ans l’an prochain, non seulement il y aura à nouveau un CD, mais pourquoi pas un double du concert intégral, voire un DVD intégral du show…
    Suggestion : faites des préventes et vous saurez à l’avance quel est l’intérêt pour le produit !

  7. 7 Laurent 9 november 2008 om 1:57 pm

    Très bonne analyse Maurice.

    J’aurais deux suggestions à faire également:
    1)Jan,ressortez nous en CD les éditions des concerts d’Anvers depuis leurs créations,et comme le dis Maurice,faites une prévente afin de voir le nombre de personnes intéressées par l’achat d’un coffret de 25 CD!

    2)Si vous faites une enquète comme l’an passé au sujet des concerts d’Anvers,pourriez vous traduire quelques questions en Français afin que nous donnions notre avis?

  8. 8 Philippe 10 november 2008 om 10:18 am

    Dit is een teleurstelling. Jaar na jaar kocht ik de CD, ook al viel de affiche tegen (zoals vorig jaar). Het is nu eenmaal een blijvende herinnering aan ons concertavond.
    Het was tevens een goed promo-middel om vrienden te motiveren om het volgend jaar mee te gaan.

    Vorig jaar slecht verkocht??? Tuurlijk het was dan ook één van de zwakste affiches ooit.

    Met namen als Live en Sinead O’Connor zouden waarschijnlijk veel mensen geneigd zijn de CD te verkopen.

    Dat het ene jaar het andere niet is, zou toch moeten blijken uit het feit dat er dit jaar extra avonden toegevoegd zijn!

    Jan & Jan, kunnen jullie aub jullie mening herzien… welke CD moet ik anders onder de kerstboom plaatsen?

  9. 9 Timo 10 november 2008 om 11:26 am

    Hieronder nogmaals mijn reactie. Ik postte deze foutief onder een ander blogbericht.

    Beste Jan,

    ik vind het héél erg jammer en eigenlijk wel een sisser én fout van formaat om dit jaar geen cd uit te brengen!

    De zwakke verkoopsresultaten vorig jaar spreken een beetje voor zich als we de affiche van vorig jaar bekijken…
    Ik ga al 8 jaar op rij naar NotP en heb van elk jaar ook de cd in huis. Vorig jaar was de affiche wat minder, maar toch kocht ik de cd.
    Jullie weten dat dit jaar gewoon een top-affiche is en dus logischerwijs de cd’ s beter zullen verkopen. Ik ben afgelopen vrijdag en zaterdag naar de proms geweest en ga vanavond nog voor een derde keer, gewoon omdat het fantastisch is dit jaar! Na de editie van 2002 (ook met Simple Minds oa) staat dit jaar met stip bovenaan op mijn lijstje van beste proms-edities ooit. Echt waar.

    Dus niet alleen voor mijn proms-cd-collectie zou ik het jammer vinden, maar vooral omdat ik die schitterende muziek van dit jaar niet meer zal kunnen herbeleven. Ben echt diep teleurgesteld daardoor.

    Jammer dat de geldmolen hier de bovenhand neemt… Produceer dan de cd’s om te beginnen in een iets beperktere oplage en zie wat de verkoop geeft. Extra cd’s maken kan altijd nog… En zet die cd beschikbaar in de iTunes-store! Je zal verschieten hoeveel meer er verkocht zal worden!

    Zo, bij deze mijn gedacht als echte proms-fan. En ik ben bijna zeker dat er véél fans mij in die mening volgen.

    Over deze proms-edite was ik echt euforisch, en nu dit… echt jammer.

    Groeten,

    Timo

  10. 10 Lauwers Peter 10 november 2008 om 5:10 pm

    Ook ontgoocheling van mijn kant. Ik koop al jaren de cd en keek er al echt naar uit. Het blijft een leuk aandenken. Ook al vond ik deze editie één van de minste ooit, er waren wel prachtige momenten. Geen Vienna dus door mijn speakers (was echt knap gezongen), geen Troy (het kippenvelmoment)en geen Live (wat een energie hadden die mannen). Ook geen Spartacus (nu het eindelijk eens aan bod kwam). En wat tegenvallende verkoop betreft; alle cds verkopen de laatste jaren minder. Niet echt een reden om geen cd uit te brengen.

    Moeten we echt op onze knietjes gaan smeken?

    Trieste Groeten,

    Peter Lauwers

    P.s. : Jan, Blijf vooral van die leuke verzamel-dvds maken aub ook al mocht de verkoop hiervan tegenvallen😉
    En voor de 25e proms volgend jaar een proms-boek met leuke weetjes en een mooi overzicht van de artiesten die de revue passeerden? (Ook hier kijk ik al naar uit, mocht het er komen)

  11. 11 Wim 10 november 2008 om 6:54 pm

    Echt spijtig dat er dit jaar geen cd uitkomt…
    Ik had zo graag de wondermooie live-versie van Troy op cd gehad…
    Tja, niets aan te doen zeker…
    De verkoop zal de laatste jaren voor België en Nederland wel te laag geweest zijn (de cd’s waren zo goed als nergens te vinden !!!)
    En dan het feit dat er een Belgische, een Nederlandse en een Duitse cd gemaakt moest worden door de afwijkingen in de affiches…
    Maar Jan, de artiesten voor België en Nederland zijn nu toch (zo goed) als identiek ? kan er dan niet één cd gemaakt worden voor België én Nederland, dus met Simple minds, Live, Sinead O’Connor, Midge Ure en het gospelkoor, maar zonder de Belgische verrassingsact en meneer Toontje Lager (of eventueel van elk één nummmer)
    Ik denk maar hardop, hoor…

  12. 12 Digna van den Broek 11 november 2008 om 11:52 am

    Geen DVD? Nee toch zeker. Dit was de mooiste show die ik heb meegemaakt. Ik heb hier liever nog een DVD van dan een CD van deze editie. De verzamel DVD’s zijn ook geweldig, maar deze 24e editie moet zeker vastgelegd worden in mijn archief.

    Hopelijk gaan jullie de mening nog herzien en een beperkte oplage maken voor de echte fans.

    Groetjes
    Digna

  13. 13 Digna van den Broek 11 november 2008 om 11:55 am

    Geen CD dit jaar? Nee toch zeker. Dat kan niet hoor. De 24e editie was de beste die ik heb gezien. Ik zou hier liefst een DVD van hebben EN een CD.

    De verzamel DVD’s zijn ook geweldig, maar deze editie zou ik toch graag in zijn geheel aan mijn collectie toevoegen.

    Ik hoop dat jullie alsnog een beperkte oplage gaan uitbrengen, al is het alleen voor de echte fans.

    Groetjes
    Digna

  14. 14 Bonnie 11 november 2008 om 3:53 pm

    Gisteren naar de laatste proms geweest dit seizoen in Antwerpen. Heb er niet echt kunnen van genieten. Dit jaar was het een ‘luister’ proms. Niet echt nummers om uit de bol te gaan maar echt nummers waar het orkest een meerwaarde aan toevoegde (alhoewel ik tijdens Live heel goed moest luisteren om een flardje orkest waar te nemen).
    Tot vorig jaar elk jaar een feestproms met cd en dit jaar een luisterproms en uitgerekend dit jaar geen cd. Onbegrijpelijk.
    Het was dit jaar mijn achtste proms en elk jaar komen wij met de bus naar de proms. Na de proms is het elk jaar om het eerst zaak om die cd te pakken te krijgen. We proberen de anderen de loef af te steken om toch maar als eerste het felbegeerde schijfje in onze handen te krijgen. Reken toch maar op zo’n 20 verkochte cd’s. En dit jaar niks komma nul. Ik heb zo echt het gevoel dat de grote fans opnieuw moeten boeten voor de commercie om zoveel mogelijk zalen te vullen met mensen die gaan voor het concert afhankelijk van de artiest. Maar de echte fan die spaart zijn boekje, zijn toegangskaart en kijkt uit naar die cd. Ik heb elke dvd, maar eerlijk gezegd leg ik die niet veel op. Want voor de dvd moet je echt tijd vrijmaken. Voor de cd niet, je kunt nog wat doen terwijl je er naar luistert.
    Ik ben heel hard gewonnen voor het idee van Wim. Waarom geen cd voor België en Nederland. Je verdubbelt voor 1 cd het afzetgebied. Maak er eentje zonder lokale artiesten. En behoud elk jaar die gelijkaardige affiche in België en Nederland. Want laat je fans niet in de kou staan want het zijn de beste propagandamiddelen die er bestaan.

  15. 15 Kris (F) 14 november 2008 om 5:47 pm

    Het bericht in verband met de niet-publicatie van de CD is inderdaad teleurstellend. MAAR er is hoop… Enkele jaren geleden hadden de organisatoren een LIVE CD voorzien die enkel op de avond verkrijgbaar was. Onder druk van de fans heeft de organisatie uiteindelijk beslist om toch een representatieve CD in de handel uit te brengen. Hierbij mijn oproep tot de fans om uitvoerig te reageren en hopelijk kunnen we hierdoor Jan&Jan overtuigen.
    Enkel van de allereerste editie (1985) bestaat er geen full CD (toen eigenlijk nog LP maar achteraf overgezet op CD formaat). Het zou een “dieptepunt” zijn mocht de CD 2008 er niet komen.
    PS. Ik heb vernomenen dat er in Duitsland wel een CD komt maar met andere artiesten. De klassieke nummers lopen wellicht parallel.

  16. 16 Jeroen 16 november 2008 om 10:36 am

    Ook ik ben zwaar teleurgesteld dat er geen CD aankomt dit jaar.
    Dit wordt een gat in mijn NOTP-CD collectie. De plaats voor de CD (na die van 2007) is al voorzien en blijft voorzien!
    De verkoop van de tickets was dit jaar terug in stijgende lijn. Er zijn zoveel schitterende nummers gezongen dit jaar. Alleen al het feit dat Midge Ure ipv John Miles zong, én het Harlem Gospel Choir ipv Fine Fleur zijn breuken in de traditie die moeten worden vastgelegd.
    Veel mensen die bv vorig jaar geen CD kochten zullen omwille van deze verandering nu misschien wel geneigd zijn om de CD te kopen?
    En dan de schitterende nummers en kippenvelmomenten van Live, Sinead O’Connor, Simple Minds…
    Laat ons aub reclame maken en goed voorbereiden voor de 25ste NOTP, mét die CD in de winkelrekken!

  17. 17 Jerome 16 november 2008 om 10:39 pm

    Beste Jan,

    ik denk dat alle echt trouwe fans (behalve Bernard) van deze blog nu al wel hebben gereageerd op je blogbericht en allen zijn ze erover eens dat het een miskleun van formaat is om dit jaar geen cd uit te brengen. Laat deze mensen en mij niet in de steek.
    Allen zijn ze fantastische fans van het concept van de proms en allen hebben ze al een plaatsje voor de cd van dit jaar gemaakt.
    Stel ze niet teleur. Reageer op deze reacties en meldt ons aub dat er toch een cd komt.

    Wat moeten de echt grote fans doen?

  18. 18 Bernard 18 november 2008 om 8:47 pm

    Beste NOTP fans,

    dat er in onze CD collectie een jaargang zal ontbreken, is zeer spijtig en definitief maar als echte fans zetten we ons daar over.

    Het goede nieuws dat Jan bracht, was dat de hele show ‘integraal’ op het televisiescherm zal te zien zijn; zet jullie DVD-recorders al klaar!

    CD 2008 RIP (if you know what I mean).

    Alhoewel het CD-nieuws een domper is op de vreugde, wil ik toch met veel dankbaarheid terugkijken naar deze editie in Antwerpen (en Rotterdam). Ik bedenk me dat er sedert enkele jaren grote en kleine evoluties zijn waarmee de show telkens op een hedendaags / modern niveau wordt gebracht. En telkens opnieuw sta ik verrast van de geringe prijs die we daarvoor moeten betalen; BBC Proms concert in London met o.m. Sharleen Spiteri en Robin Gibb: de plaatsen beginnen vanaf € 40, terwijl we hier zowat aan de helft zitten.

    Kunnen we zoveel meer krijgen en verwachten als de prijzen zouden verdubbelen? Natuurlijk wel want de muziekbusiness draait zeker ook rond geld. Maar is het dat wat we willen? De studentikoze avonden van weleer zijn voorbij maar de echte sfeer bleef altijd hangen in de concerten. Daarom is NOTP zo speciaal: laten we ons dus verheugen dat we zo rijk zijn met zo’n prachtige reeks concerten vlak bij huis; en we zijn veel rijker dan we wel denken.

    Bernard

  19. 19 Bernard 18 november 2008 om 8:58 pm

    Het oorspronkelijk bericht van Jan gaat natuurlijk wel over Duitsland, over Dennis DeYoung, 10CC, Robin Gibb, Kim Wilde, e.d.

    Ik ga het twee maal aanhoren in Keulen, en als het goed klinkt (en van wat ik er al van weet, klinkt dat niet slecht) supporter ik met jullie om die kleppers naar Antwerpen te halen in 2009.

    2009 wordt een feestelijk lustrum. OMD solliciteerde destijds openlijk, en na wat ze lieten zien en horen in Duitsland en Charleroi, mogen ze van mij gerust komen. En een NOTP-coryfee die voor mij ook mag wederkomen, trad eveneens op in Charleroi: Alan Parsons: zijn muziek was groots. En verder? Koffiedik kijken zeker (ik denk dat de Jannen veel koffie drinken)?

    Ik laat het jullie weten hoe het in Keulen eraan toe ging: de afspraak voor de internationale fans is o.m. op zaterdag 29/11 om 18u45 aan de Blue Bar aan de toegang naar het Middenplein van de Köln Arena.

  20. 20 Jerome 19 november 2008 om 10:08 am

    Ik denk dat er een fout staat in je blog-bericht, Bernard.
    Het wordt niet één ontbrekende cd in je collectie. Ik vrees dat als er dit jaar geen cd komt er nooit meer een cd zal worden uitgebracht van de proms in Antwerpen. Ik zou dat pas echt heel onlogisch vinden, dat na zo’n succesvolle editie geen cd wordt uitgebracht omdat men niet meer cd denkt te kunnen verkopen, maar het jaar nadien wel? Nee vergeet dat maar. Dit jaar geen cd = nooit nog een cd.
    En een dvd kan wat mij betreft dat niet vervangen. Ik vind de sfeer op de cd’s nog meer terug dan op de dvd. Ik kijk niet graag naar een muziekdvd, omdat die mij zo kunstmatig lijkt. En das niet enkel voor de proms, das gelijk welke muziekdvd.
    Nee, mijn hart bloedt na het laatste blogbericht van Jan en ik vrees dat het een tijdje zal duren voor dat weer hersteld is.

  21. 21 Wim 19 november 2008 om 11:32 am

    misschien een online-petitie starten : http://www.petitiononline.com/
    en de link op fansites/forums van de proms en van de artiesten…
    natuurlijk zullen er meer dan een tiental namen nodig zijn…

  22. 22 Kris (F) 20 november 2008 om 12:21 pm

    Ik vrees Jerome te moeten bijtreden: nu géén CD, zal nooit meer een CD zijn. Een DVD heeft uiteraard voor- maar ook nadelen. Een DVD is bvb. niet te beluisteren in de auto. Bovendien zijn de DVDs niet aan één specifiek jaar gewijd.
    Anderzijds is er ook een risico dat fans bootleg CDs op de markt zullen verspreiden.
    De CD blijft het ideale cadeau en souvenir van één specifieke editie.

    Zouden we een CD verzoek kunnen openen in het forum?

  23. 23 Steven (NL) 22 november 2008 om 11:05 pm

    Na het concert van gisteren, betreur ik het nóg meer dat er geen CD(s) meer komt/en…

  24. 24 Steven (NL) 25 november 2008 om 6:22 pm

    Surprise..?

    Op de grootste NL’se webwinkel staat weldegelijk voor 5 december een CD aangekondigd van de Proms 2008 (incl. EAN code en vermelding van PSE).
    http://www.bol.com/nl/p/muziek/night-of-the-proms-2008/1000004006406490/index.html

    Of is dat nog o.b.v. oude plannen?

  25. 25 Steven (NL) 25 november 2008 om 6:30 pm

    Ah… het is de Duitse CD.

  26. 26 Bernard 26 november 2008 om 4:26 pm

    Ondertussen is de inhoud van de Duitse CD bekend:

    1/ I Believe I Can Fly – Angels in Harlem Gospel Choir
    2/ Mr. Roboto – Dennis DeYoung
    3/ Babe – Dennis DeYoung
    4/ Cambodia – Kim Wilde
    5/ Kids in America – Kim Wilde
    6/ Ouverture 1812 – Il Novecento
    7/ Mad World – Tears for Fears
    8/ Sowing The Seeds Of Love – Tears for Fears
    9/ Alla Molto Turka – Igudesmann & Joo
    10/ Beethoven Goes Joyfull – Angels in Harlem Gospel Choir
    11/ Dreadlock Holiday – 10cc
    12/ I’m Not In Love – 10cc
    13/ Adagio aus “Spartakus” – Il Novecento
    14/ Juliet – Robin Gibb

    Wie dus nog iets van de Belgisch/Nederlandse concerten wilt meepikken, vindt 5 nummers terug waaronder de Ouverture 1812 die al vroeger werd op CD werd uitgebracht, net zoals het Adagio uit Spartakus. Spijtig genoeg geen Bond medley die, naar ik hoop, ook in Duitsland zal worden uitgevoerd.

    Tears for Fears brengen hier niets nieuws bij wat we reeds kenden van de 2006 CD’s; ‘Shout’ zal vermoedelijk te duur geweest zijn om uit te brengen, net zoals ‘Stayin’ alive’ of ‘How deep is your love’ door Robin Gibb. Voor Denis De Young (Styx), Kim Wilde en 10CC is de CD dan wel representatief.

    Ik ben benieuwd hoe dit allemaal live klinkt; zijn er dit jaar in Duitsland niet te veel grote namen en zullen ze elkaar wel vinden tijdens het concert? Ik hoop dat het tijdens het concert warmer zal worden dan de huidige buitentemperatuur.

    Jan, doe mij watertanden, doe mij feesten, doe mij promsen!

  27. 27 Thierry 8 december 2008 om 9:07 am

    Niet te geloven.. de beste editie sinds jaren en nu wordt er geen cd uitgebracht :-S


Geef een reactie

Je leest op deze blog de muzikale ervaringen en verhalen van Jan Vereecke, mede-organisator van Night of the Proms.

Concertdata 2016

Antwerpen - België
zat 5 november | Sportpaleis
don 10 november | Sportpaleis
vrij 11 november | Sportpaleis

Klik hier om te reserveren

Hasselt - België
zat 12 november | Sportpaleis

Klik hier om te reserveren

Blog Stats

  • 400,771 hits

