Jong geleerd

Dag vrienden van de Proms

Night of the Proms verenigt niet alleen klassiek en pop, maar ook gevestigde waarden en jong talent. Ook in de backstage vinden we dat aanstormend talent wel eens terug. Met grote dromen over het grote Promspodium. Want misschien had Borsato het wel helemaal mis. Vandaag stond ze alvast op de affiche: Eline Demuynck

Tot in den draai!

img_38701

Vandaag op de affiche: Steractrice/sterartieste  Eline Demuynck

5 Responses to “Jong geleerd”


  1. 1 Laura 25 november 2008 om 12:42 pm

    Hallo, even een kleine opmerking. Ik kom regelmatig op de blog omdat ik het leuk vind om allerlei weetjes te lezen over de night of the Proms. Wat mij opvalt is dat vanaf het moment dat in Belgie de Proms zijn afgelopen, gewoon geen enkele blog meer wordt gepost. Dat komt een beetje over alsof alles voorbij is nadat in Belgie alles geweest is. Er zijn denk ik een hoop mensen uit Nederland die die blog ook erg leuk vinden. Dus misschien is het een tip voor volgend jaar. Wij zijn er ook nog ;-))
    Groetjes Laura, een nederlandse fan.

  2. 2 Steven (NL) 25 november 2008 om 5:11 pm

    Hoi Laura,

    helemaal mee eens. Maar daarnaast is het denk ik ook voor iedereen gewoon leuk om te lezen over hoe bijv. het afscheid van de artiesten was. Of hoe de tour in andere landen verloopt en wordt ontvangen. En dat soort zaken.

  3. 3 Bernard 25 november 2008 om 6:10 pm

    Ik neem aan dat Jan het razend druk heeft met de laatste concerten in Nederland enerzijds, en anderzijds de voorbereiding van de 18 Duitse concerten met allemaal nieuwe artiesten behoudens Il Novecento, Angels in Harlem, en Igudesman & Joo.

    Trouwens, Steven, ontmoet ik je niet zaterdag in Keulen?

    Ik beloof in ieder geval een verslagje.

  4. 4 Steven (NL) 25 november 2008 om 6:19 pm

    Hé Bernhard,
    Ik ben er zaterdag zeker bij! Overigens vernam ik van Stephan dat jij vrijdag zou gaan..?

  5. 5 Bernard 25 november 2008 om 7:48 pm

    Inderdaad ook vrijdag, gelukzak die ik ben


Geef een reactie

Je leest op deze blog de muzikale ervaringen en verhalen van Jan Vereecke, mede-organisator van Night of the Proms.

Concertdata 2016

Antwerpen - België
zat 5 november | Sportpaleis
don 10 november | Sportpaleis
vrij 11 november | Sportpaleis

Klik hier om te reserveren

Hasselt - België
zat 12 november | Sportpaleis

Klik hier om te reserveren

Blog Stats

  • 400,822 hits

