Eindelijk … + excuses ivm moderatie

Vrienden,
vandaag is eindelijk een goede dag wat betreft de programmering in Nederland. Wellicht daarover begin volgende week meer nieuws …
Begin volgende week verwachten we ook (goed) nieuws van een grote naam voor B + NL … Het is ook voor ons bijzonder lastig en af en toe frustrerend om geen namen bekend te kunnen maken, maar we willen écht niet zomaar eender welke act boeken, dus duurt het soms wat … er zijn ook een heleboel artiesten zelf op tournee, dus dat valt af en toe tegen … Vergis jullie ook niet in de aantrekkelijkheid voor artiesten om op het NotP-podium te komen staan : gezien de relatief lange tijd die we op hen beslag leggen, in combinatie met beperkte budgetten staan weinig tot geen artiesten te ‘springen’ om op NotP op te treden – ik weet uit vele gesprekken met trouwe en andere bezoekers dat bij het grote publiek de idee leeft dat zowat elke artiest zich vereerd zou moeten voelen om op NotP op te treden, en dat we dus maar het voor het uitkiezen hebben … wel – think again🙂.
Ik wil me ook verontschuldigen bij wie de afgelopen weken en maanden heeft gereageerd via deze blog, en tot nu heeft moeten wachten op mijn moderatie … Eerlijk is eerlijk : ik wist niet dat ik moest modereren … Ik moet nog op zoek naar de juiste instelling in dit programma om ervoor te zorgen dat ik iedere reactie meteen kan modereren …
Voilà, hopelijk is dit nu de échte start van een regelmatige update van wat er achter de schermen gebeurt …
Jan

6 Responses to “Eindelijk … + excuses ivm moderatie”


  1. 1 Sandra 20 augustus 2011 om 4:28 pm

    Olivia, Bryan???

  2. 2 aimeleopold 21 augustus 2011 om 11:38 am

    EINDELIJK….+EXCUSES IVM MODERATIE
    jAN in mijn ogen ben je een DIKKE ONBELEEFDE BOER, voor Nederland kan je je wel verontschuldigen maar voor die velen de je het plezier ontneemt door op zondagavond geen promms meer te willen doen is te veel en ik vind dat een DIKKE NUL VOOR JOU EN JE ORGANISATIE .
    Ik zou zeggen de groeten maar je verdiend ze niet

    • 3 Bernard 22 augustus 2011 om 9:11 am

      U lijkt ontgoocheld te zijn dat er (nog) geen zondagavondconcert is aangekondigd, mijnheer Aimé. Ik veronderstel dus dat u alle andere avonden (om professionele redenen) weerhouden bent en het spijtig vindt geen NOTP concert te kunnen bijwonen.

      Omwille van uw taalgebruik en uw schrijfstijl kan ik daarvoor geen begrip tonen; een minimum aan wellevendheid en respect wordt van een NOTP bezoeker wel verwacht. Ik hoop voor u dat u dronken was toen u dit hebt geschreven.

      Bernard

  3. 4 Maaike 22 augustus 2011 om 3:21 pm

    Nee, dat is nou niet bepaald een zinvolle bijdrage van aimeleopold. Over een onbeleefde boer gesproken😉.
    Voor Ahoy staan er (nog) maar 2 concerten gepland, het zou een goed teken zijn als dat er meer werden.
    Ik ben heel nieuwsgierig naar het programma, hoop dat we deze week verblijd worden met wat nieuws.
    Veel succes Jan.

  4. 5 Werner Van Uffel 22 augustus 2011 om 5:01 pm

    Ik kan me alleen maar aansluiten bij de reakties van Maaike en Bernard. Het toont maar weer eens in welke egoistische zelfingenomen maatschappij we leven. IK WIL …. en de rest moet maar zien dat het dan nog kan ook. Geachte Heer Aime, ik hoop dat je ooit zelf in de gelegenheid bent om iets te organiseren. Het zal je denkelijk doen inzien wat een organisatie dit vraagt. Ik hoop dat je reaktie nog een tijdje blijft staan, zodat andere mensen jou manier van kommuniceren zien staan !!!! (Trouwens “Proms” is met één m)


Geef een reactie

Je leest op deze blog de muzikale ervaringen en verhalen van Jan Vereecke, mede-organisator van Night of the Proms.

Concertdata 2016

Antwerpen - België
zat 5 november | Sportpaleis
don 10 november | Sportpaleis
vrij 11 november | Sportpaleis

Klik hier om te reserveren

Hasselt - België
zat 12 november | Sportpaleis

Klik hier om te reserveren

Blog Stats

  • 400,771 hits

