Voorbereidingen draaien op volle toeren …

Vrienden,
het mailverkeer met de managers en MD’s (musical directors) van de diverse gasten is fel toegenomen, en ook ons team van arrangeurs (Franck, Dominique en Geert) is érg druk bezig : binnen luttele weken moet een pak nummers speelbaar zijn. Dat betekent eerst afspraken maken omtrent de juiste versies, en van zodra het arrangement klaar is, wordt een audioversie gemaakt, en die wordt dan als mp3 doorgestuurd voor commentaar en goedkeuring.
De verkoop loopt ook best aardig : we hebben op 12 november een extra show in Antwerpen bevestigd, en morgen kondigen we ook in Rotterdam een extra concert aan, op 17 november🙂 !!
Inhoudelijk kan ik alvast meegeven dat John Miles een eerbetoon zal zingen aan een recent overleden artiest, waarvan de bassist ook ooit nog een aantal jaren bassist van onze eigen Electric Band is geweest. Ik ben er zeker van dat jullie dit snel zullen raden.
Nog een raadseltje : de samengetelde leeftijd van de verrassingsgasten in Antwerpen is 66 jaar.
De filmmuziek zal dit jaar meer dan waarschijnlijk uit de Lion King komen, en de Ras en de Schele van Discobaar A Moeder smeden snode plannen om ook tijdens de show ‘in te breken’ …
Tenslotte nog even meegeven dat onze Div4s een demo hebben opgenomen die ik op hun verzoek ga voorleggen aan Seal met het oog op een duet !!
Jullie merken het : flink spannende tijden …
J

3 Responses to “Voorbereidingen draaien op volle toeren …”


  1. 1 WIM 4 oktober 2011 om 12:05 pm

    Dag Jan,

    De artieste waar John Miles een eerbetoon aan gaat brengen is inderdaad gemakkelijk te raden. Ik ga hier niks verraden😉

    De verrassingsacts zijn veel moeilijker te raden… ook niet echt veel tips, hè… “hippe verrassingsgasten” en tezamen 66 jaar oud… dus “jonge” artiesten… ik zal me maar laten verrassen, zeker😀

    Filmmuziek van The Lion King? dan hoop ik de oscar-winnende score van Hans Zimmer en niet een medley van de songs van Elton John & Tim Rice (trouwens ook oscar-winnend)… ik hoop op een daverende “Stampede”

    ’t wordt hard werken in ’t Sportpaleis: NotPodium opstellen – 2 shows – NotPodium afbreken wegens concert Lenny Kravitz – NotPodium opstellen – 3 shows – NotPodium afbreken wegens concert André Rieu – NotPodium opstellen – 1 show – NotPodium afbreken wegens concert Rihanna – NotPodium opstellen – 1 show – NotPodium afbreken en dan heel het circus verhuizen naar Rotterdam

    Tot slot de jaarlijks weerkerende vraag : waar blijven de tickets?😉

    Vriendelijke groet,
    WIM

  2. 2 Patrick Dierckx 12 oktober 2011 om 11:34 am

    Dag Jan,
    het zijn idd drukke momenten, want we krijgen weinig nieuws door hoe de voorbereidingen verder verlopen.
    ondertussen breek ik mijn hoofd rond de hippe verrassingsartiesten, en doe ik een gokje: Milow (14 juli 1981) en Bent Van Looy (Das Pop) (3 mei 1976), maar als ik reken kom ik dan op 65 jaar. tjaaaa verder zoeken ? zit ik in de goede richting?

  3. 3 WIM 12 oktober 2011 om 12:06 pm

    Allez vooruit, omdat Patrick het goede voorbeeld geeft😀
    Geike Arnaert (ex-Hooverphonic) (13 september 1979)
    Koen Buyse (Zornik) (20 februari 1977)
    totaal: 66 jaar


Geef een reactie

Je leest op deze blog de muzikale ervaringen en verhalen van Jan Vereecke, mede-organisator van Night of the Proms.

Concertdata 2016

Antwerpen - België
zat 5 november | Sportpaleis
don 10 november | Sportpaleis
vrij 11 november | Sportpaleis

Klik hier om te reserveren

Hasselt - België
zat 12 november | Sportpaleis

Klik hier om te reserveren

Blog Stats

  • 400,822 hits

